EncTeX a Win32 [Re: encTeX -- moznost prekodovani vstup

Jozef Hitzinger Jozef.Hitzinger at cern.ch
Wed Sep 17 08:55:13 CEST 1997

On Wed, 17 Sep 1997, Jiri Osoba wrote:

> Jak na to? Mate nejakou ideu?

Otvorte ms-dos (Win console) full-screen, a normalne natiahnite dosovske
ovladace klavesnice aj obrazovky, s kodovanim ake chcete.

Ja takto pisem kamenickych na NT ktore nemaju ani sajnu o nejakej narodnej
podpore, vysledok prekodujem uniconv-om (ci co to je) ak treba.
Pozor, obrazovkovy driver funguje sa musi natiahnut vo full-screen mode
(potom sa da prepinat hore-dole, ale v okienku su znaky blbe).
IMHO na W95 by to malo ist rovnako.

- jozzo

                  visit   www.dtp.fmph.uniba.sk/~hitzinge
                  e-mail: jozef.hitzinger at st.fmph.uniba.sk