EncTeX a Win32 [Re: encTeX -- moznost prekodovani vstup

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Wed Sep 17 08:15:25 CEST 1997

> Vladimir Solnicky:

> Samozrejme i Windows 95 se nechaji prinutit k tomu, aby v Dos-promptovem
> okenku pouzivali font kodovany podle cp1250 nebo bratru Kameniku.
> To asi ale neni obecne vhodne reseni.

Jak na to? Mate nejakou ideu?

> Dulezite je, aby se zachovalo "standardni chovani" programu. Mam na mysli
> cteni ze standardniho vstupu, zapis na standardni vystup, moznost
> presmerovavni, ...

.. cili tak, jak funguje rsxWin.

> Vzhledem k tomu, ze CP1250 a ISO Latin 2 jso shoduji v znacne casti
> tabulky, lze kodovani vstupnich souboru resit jednoduse na urovni TeXu.
> Staci na zacatku nacist nasledujici soubor 1250_il2.tex:
>
> %%% Converting characters from Windows encoding
> %%%    (CP1250) into ISO Latin 2 encoding.
> %%% Hans GINZEL <Hans at koelj.mff.cuni.cz>
> atd.

Ano, o to jsem se taky snazil, problem je v tom, ze vystupy z
programu (\write) jsou v IL2, kdyz se pak ctou v dalsich pruchodech
(\input) je treba alternativne prepinat tyto znaky.

J.O.

Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz