EncTeX a Win32 [Re: encTeX -- moznost prekodovani vstup

Jiri Demel demel at fsv.cvut.cz
Wed Sep 17 14:56:40 CEST 1997

On 17 Sep 97 at 8:55, Jozef Hitzinger wrote:

> On Wed, 17 Sep 1997, Jiri Osoba wrote:
>
> Otvorte ms-dos (Win console) full-screen, a normalne natiahnite dosovske
> ovladace klavesnice aj obrazovky, s kodovanim ake chcete.
>
> Ja takto pisem kamenickych na NT ktore nemaju ani sajnu o nejakej narodnej
> podpore, vysledok prekodujem uniconv-om (ci co to je) ak treba.
> Pozor, obrazovkovy driver funguje sa musi natiahnut vo full-screen mode
> (potom sa da prepinat hore-dole, ale v okienku su znaky blbe).
> IMHO na W95 by to malo ist rovnako.

Ano, i ve W95 to funguje.

Dokonce (k memu uprimnemu prekvapeni) to funguje i kdyz ty
residentni ovladace zavedu v Autoexec.bat. Pak mam kodovani
Kamenickych automaticky ve vsech DOSovskych aplikacich, pokud
bezi ve znakovem rezimu obrazovky (tj nikoli v DOS-okne).
Takto pouzivam CSTeX a Olsakovo MNU presne tak, jak jsem byl
zvykly z DOSu (nic neprekodovavam, zdrojaky mam v kodu Kamenickych),
jen si navic mohu dvojhmatem Alt-Tab prepinat napriklad
mezi prohlizecem a editorem bezicim v jine obrazovce nebo
mezi dalsimi aplikacemi.

Zdravi