Rovnice znacena (P) v LaTeXu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Tue Sep 16 16:11:26 CEST 1997

Miloslav Kosek pise:

>Funguje to perfektne, ale mam zapeklitejsi problem. Editor sborniku
>pozaduje psat literarni odkazy v kulatych a odkazy na rovnice v
>hranatych zavorkach! To prvni neni problem, ale existuje nejaky
>jednoduchy postup, jak zmenit typ zavorek u rovnic?
>
>Dekuji za rychlou odpoved.
>                                      M. Kosek

Zde je moje (snad dostatecne rychla) odpoved:

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
\documentclass{book}
\begin{document}

\makeatletter
\def\@eqnnum{[\theequation]}
\makeatother

\begin{equation}
  1+1=2
\end{equation}

\end{document}

S pozdravem
Antonin Strejc

P.S. Pane Kosku, nevim, zdali jste abonentem konference cstex.
     Pokud ano, omlouvam se, ze Vam tentyz mail dosel dvakrat.

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938