WinEdt konfiguracia

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Mon Sep 1 08:48:30 CEST 1997

>On 31 Aug 97 at 15:08, Chalmoviansky Pavel wrote:
>
> Dobry den,
>
> neviete mi prosim poradit, kde by sa dal zohnat konfiguracny subor pre
> shell WinEdt pod win95 a CsTeX ?

Neni mi zcela jasny smysl dotazu. Mate-li na mysli editor a shel
winedt Aleksandra Simonice, nepotrebujete uz nic dalsiho. Vsechno
--- od volby kodovani, resp. konverze kamenici <-> CP1250 a
treba \S <-> graf. znak paragraf  az po vlastni menu ---  si
zvolite sam pomoci interniho nastaveni. V pripade zajmu mohu poslat
jako vzorek svuj winedt.ini

Zdravi Josef Krob
doc. PhDr. Josef Krob | jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |  Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |  TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |  Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |  Ze zivota katedry, syllaby, ...