Prevod PDF -> PS

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Oct 31 14:08:32 CET 1997

On Fri, 31 Oct 1997, Jiri Zelinka wrote:

> Preji dobry den jeste jednou.

> Nedalo mi to a zkusil jsem si vytisknout dve stranecky z PDF verze Olsakovy
> knihy TBN. Mimochodem, hned na zacatku se pise, ze nedoporucuje tisk z
> tohoto formatu, protoze jsou tam pouzity fonty ve snizene kvalite. Takze
> mozna by pan Olsak vedel, jak na to.

Nevedel... Petr Olsak pouzil pro sazbu knihy CS-fonty, ktere respektuji
ceske a slovenske pozadavky (velikost a umisteni akcentu, uvozovky,
apod.). Tyto fonty ovsem (zatim) neexistuji v Type 1 formatu. proto je
bylo nutne nahradit jinymi.

> [...]
> pripojenou, proto me prekvapilo, ze AcroRead provedl tisk do PS souboru. S
> Ghostview jsem opet nepochodil, ale z tiskarny vybehl opet totozny vysledek.
>    Takze jsem k vysledku nedospel, nicmene se zda, ze na vine je AcroRead,
> ktery se pravdepodobne o tisk do PS stara sam. Neni vylouceno, ze by stacilo
> jenom zavest do tiskarny nejaky spravny font pred vlastnim tiskem. Taky jsem
> se zbezne mrknul na http://www.adobe.com, je tam hromada ruzneho podpurneho
> software, ale nemel jsem cas zjistovat, co je k cemu.

Mam podobne zkusenosti, ale lepsi. Pouzivam Acrobat Reader pro OS/2 a jiz
jsem si z nej vytiskl nekolik souboru primo na tiskarnu (HP LaserJet 4m s
opravenou chybou v PS). Zadne problemy jsem nikdy nemel. Vcera jsem zkusil
tisk do PS souboru je proto, abych otestoval GhostScript. Ten mi ohlasil
chybu, kterou jsem nechtel dale zkoumat, ale do tiskarny jsem to neposilal
(protoze primo mi to tiskne spravne).

> Jiri Zelinka

                              Zdenek Wagner______/

E-mail                        mailto:wagner at mbox.cesnet.cz
WWW Home Page                 http://www.icpf.cas.cz/wagner/
My public PGP key is available from my home page as well as
from PGP key servers.