Prevod PDF -> PS

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Fri Oct 31 14:28:35 CET 1997

Zdravim

> Mam podobne zkusenosti, ale lepsi. Pouzivam Acrobat Reader pro OS/2 a jiz
> jsem si z nej vytiskl nekolik souboru primo na tiskarnu (HP LaserJet 4m s
> opravenou chybou v PS). Zadne problemy jsem nikdy nemel. Vcera jsem zkusil
> tisk do PS souboru je proto, abych otestoval GhostScript. Ten mi ohlasil
> chybu, kterou jsem nechtel dale zkoumat, ale do tiskarny jsem to neposilal
> (protoze primo mi to tiskne spravne).

Tuto diskusi jsem rozpoutal za ucelem tisknout PDF soubory jinak nez
1 stranka na 1 list A4. Domnival jsem se, ze to pujde pres tisk do PS
a naslednem zpracovani PStoPS a tisk pres GhostScript (protoze nemam
k dispozici PS tiskarnu). Problem byl v tom, ze Acrobat netvori
"pekne" DSC takze programy typu PStoPS se v tom nevyznaji.

Problem jsem jiz (doufam) vyresil, zatim rucnim editovanim v PS
souborech, pres vikend se pokusim napsat nejaky filtr.

Dekuji moc panu Drahoslavu Limovi za pomoc, protoze mi poslal nektere
soubory, ktere zpracoval AcroReadrem na UNIXu a ktere byly DSC
vyhovujici.

Kdo by mel podobne problemy, tak mu samozrejme rad poradim.

Jiri Osoba.
Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz