zbytek mista na strane

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Thu Oct 30 09:52:42 CET 1997

> 	Dale bych se chtel zeptat, jak by se daly prenastavit nektere klavesy.
> Mam tim na mysly to, ze bych chtel neco napsat azbukou a chtel bych, aby se mi
> napr. po napsani e vytisklo to obracene e a ne normalni e, coz by melo byt neco
> jako nase \v{e}, resp. je a toto e se mi zase vysazelo po stiknuti klavesy na
> klavese se znakem 2 (ý - e s hackem) a pod.
>
> 	Dekuji za odpovedi.
>
> 		S pozdravem Petr Kucera.

To zalezi asi vice na prostredi, ve kterem sve texty vytvarite. Pokud
jde opravdu jen o uroven klavesnice -- obrazovka, tak napr. pro win95
je perfektni i pro tyto hratky winedt.

           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...