zbytek mista na strane

Petr Kucera pkucera at bart.math.muni.cz
Thu Oct 30 08:29:43 CET 1997

Dobry den!

	Chtel bych se zeptat, zdali byste mi mohli poradit, jak se da elegantne
zjistit v kazdem okamziku po vysazeni jednoho znaku kolik zbyva mista do konce
strany. Vim, ze primitiv \pagegoal zjisti kolik mista zbyva do konce strany,
ale ne v kazdem okamziku. Aspon si to myslim.

	Dale bych se chtel zeptat, jak by se daly prenastavit nektere klavesy.
Mam tim na mysly to, ze bych chtel neco napsat azbukou a chtel bych, aby se mi
napr. po napsani e vytisklo to obracene e a ne normalni e, coz by melo byt neco
jako nase \v{e}, resp. je a toto e se mi zase vysazelo po stiknuti klavesy na
klavese se znakem 2 (ì - e s hackem) a pod.

	Dekuji za odpovedi.

		S pozdravem Petr Kucera.