k vydani knihy TBN

Peter Slavkovsky comcpsla at savba.savba.sk
Wed Oct 8 11:22:29 CEST 1997

	Clenom diskusneho klubu som asi dva mesiace a s prekvapenim
	sledujem "bojovy" dialog dvoch (po odbornej stranke) osobnosti,
	pana Strejca a pana Olsaka. Zda sa mi, ze ich vzajomne osobne
	antipatie maju asi davnejsie pozadie (snad sa mylim).
	Pripomina mi to vztahy medzi niektorymi politikmi - Klaus vs. Zeman
	resp. Carnogursky vs. Meciar (a mnohych dalsich dvojic).
	V politike vsak ide o boj o moc. O co ide nasim dvom kolegom
	presne neviem, mrzi ma len, ze my ostatni musime byt divakmi
	(e-mail-akmi) riesenia problemu dvoch "protivnikov".
	 N e m o z e t e   t o   r i e s i t    inym sposobom ?

	Dakujem obom za pochopenie mojho nazoru a mnohe profesionalne rady z oblasti
	TEXu a LATEXu.

	S pozdravom
			Peter Slavkovsky

    Dr. Peter Slavkovsky