k vydani knihy TBN

Vaclav Hula ax at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed Oct 8 07:52:32 CEST 1997

> Preji dobry den,
Dobry, dobry...

> precetl jsem si prispevek Petra Olsaka o TBN. Myslim, ze by nas autor
> uz nemel dale napinat, ale rici otevrene, co mysli onemi "podminkami",
> pri jejichz splneni je ochoten dat souhlas k vydani knihy. Nenapadaji
> me jine podminky nez financni odmena. Ale kdyz uz dal autor text
> v elektronicke podobe k dispozici zdarma, nejde mi to nejak
> dohromady...

Nebo pocet autorskych vytisku, cena knihy, vazba... To sou podle meho veci,
na kterych zalezi.

> A k te autogramiade: pokud se uskutecni, pak to bude asi prvni
> produkce toho druhu iniciovana autorem. Ale pote, co jsem si jiz
> drive (v navodu na tisk TBN) precetl, ze autor prosi o zasilani
> dekovnych dopisu,(*) me fakt, ze sam iniciuje autogramiadu na vlastni
> knihu, uz ani neprekvapuje, jakkoli to nekomu jinemu muze pripadat
> prinejmensim ponekud neobvykle.

* Ve svete knih to neobvykle zrejme je, ale napr. CardWare neni tak neznamy
pojem, sam sem nekolik pohlednic autorum ruznych programu poslal a sam jich
nekolik dostal. A tu autogramiadu ja osobne chapu jako malou reklamni akci.
Mimochodem kdo jiny by ji mohl organizovat, kdyz zatim zadny vydavatel
neexistuje...?

>  Antonin Strejc

Vaclav Hula