k vydani knihy TBN

Peter Bandzuch fyzipban at savba.sk
Wed Oct 8 07:19:01 CEST 1997

Vazeny pan Olsak,
  chcel by som vam podakovat za vase dve pekne knihy a dufam, ze
prispevky v podobnom duchu ako odzneli z 'pera' pana  Strejca vas
neznechutia natolko aby ste v buducnosti nenapisali dalsie.
I ked po diskusii o TBN, ktora prebiehala na sieti a vasich
problemoch s pokusom vydat ju by som sa necudoval, keby ste
rezignovali na dalsie aktivity v tomto smere. Dufam, ze
sa tak nestane a v buducnosti sa od vas dockame dalsej peknej
knihy o TeX-u.
              S pozdravom,
                       Peter Bandzuch

                               TeX
Peter Bandzuch               Band\v zuch      e-mail : fyzipban at savba.sk
Institute of Physics,SAS,                     phone  : +421-7-3782135
Dubravska cesta 9,           D\'ubravsk\'a    fax    : +421-7-376085
84228 Bratislava,
Slovak Republic