archiv CSTUG v Brne

Mario HUBERT hubert at cvt.stuba.sk
Wed Nov 19 15:47:32 CET 1997

Dobry den!

Mam tiez problem pripojit sa na ftp.cstug.cz. Vzdy mi pise, ze mam zly DNS
server .... Zistil som, ze nas fakultny DNS server nie je zaregistrovany v
reverznej domene a to ma byt ta chyba. V Netscape a Exploreri pomohlo
nastavit manualne proxy. Avsak ftp klient, ktory pouzivam to neumoznuje.
Preto jedina sanca pre mna ako stiahnut tex je najst ftp server, ktory
nekontroluje (solve) ip adresu (mozno math.feld.cvut.cz v adresari
/pub/cstex), alebo ist do institucie kde maju vsetko poriadne nastavene.

*    Mario HUBERT
*    Slovak Technical University
*    Faculty of Mechanical Engineering
*    Department of Chemical Machines and Equipment
*    Nam. Slobody 17
*    812 31  Bratislava
*    Slovak Republic
*
*    mailto:hubert at cvtstu.cvt.stuba.sk
*    http://147.175.61.1/home/hubert
*    Fax: ++421 7 397808    Phone: ++421 7 3596532