archiv CSTUG v Brne

KOHUTEK IVAN kohutek at IMRNOV.felk.cvut.cz
Wed Nov 19 15:14:43 CET 1997

Zdravim,

>    Pokousel jsem se stahnout posledni verzi TeXu z archivu v
> Brne, ale na adresach ftp.cstug.cz ani ftp.muni.cz mne system
> nenechal nalogovat jako anonymous.

Mozem potvrdit, trva to uz minimalne od augusta tohto
roku. Neviem sa tam ako anonymous dostat nielen
pomocou Internet Explorera 3.02 (lebo server
vracia 'extended information'), ale ani pomocou ftp
programu CuteFTP.

Presne tak sa prejavovali problemy aj na inych servroch,
na ktorych zakazali logovanie z anonymnych pocitacov.

Podla mojho nazoru CSTUG nema co tajit a malo by
to byt pristupne aj pre anonyma z anonymneho pocitaca.

Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu        Institute of Materials Research
Slovenska akademia vied            Slovak Academy of Sciences
Watsonova 47                       Watsonova 47
043 53 Kosice                      043 53 Kosice
Slovensko                          Slovakia