Popisky k obrazkum

Michal Bulant bulik at math.muni.cz
Tue Nov 18 12:18:24 CET 1997

>>>>> "AS" == Anton Surda <fyzisurd at savba.sk> writes:

    :: (v plainTeXu to pisu prave proto, ze doufam ze se mi jednou
    :: podari pochopit tu celou magii okolo boxu. Neexistuje k tomu
    :: nejake info?  Poridil jsem si Jemny uvod do TeXu a Typograficky
    :: system TeX, ale porad tam ledacos nenachazim...)
    ::
    ad2: Da se nekde (rozumne) sehnat Knuthuv TeXbook?

    AS: Este praktickejsi sa mi zda byt Tex naruby od p. Olsaka,
    AS: ptrebujete vsak podobne ako pri mojich predchadzajucich radach
    AS: Postcriptovu tlaciaren.  alebo acroread.

Anebo vydrzet jeste asi do konce roku, kdy by mel TBN vyjit
knizne za velmi lidovou cenu (okolo 200,- Kc) garantovanou
pro cleny CsTUGu.

    AS: Anton Surda

    :: Lisak --

						Michal Bulant

|     Michal Bulant, PhD student and system administrator           |
|     Masaryk University, Brno, Czech Republic                      |
|     Faculty of Science                                            |
|     Department of Algebra and Geometry                            |
|     Topics: Number Theory, TeX, Linux (Debian) , *GNU*,           |
|             Computer Algebra, ...                                 |
|     e-mail: bulant at math.muni.cz                                   |
|        WWW: http://www.math.muni.cz/~bulik/                       |
|     MATH page in english: http://www.math.muni.cz/~bulik/math/    |