Oramovany obrazek

Jan Kybic xkybic at sun.felk.cvut.cz
Mon Nov 17 14:51:19 CET 1997

Dobry den,
          vkladam do sveho dokumentu (v plainu) obrazky. Zadne
obtekani, vsechny obrazky maji plnou sirku. Chtel bych kazdy obrazek
oddelit od okolniho textu carou, aby bylo jasne kde konci. Problem je
v tom, ze bych rovnez rad, aby cara pod obrazkem *nebyla* pokud je
obrazek ta nejspodnejsi vec na strance (protoze uz tam mam jednu caru
jako soucast paticky) a obdobne  bych chtel vynechat caru nad
obrazkem, pokud se stane, ze obrazek bude ta nejvrchnejsi vec na
strance.

Se svymi omezenymi znalostmi TeXu jsem usoudil, ze to asi jednoduse nepujde,
protoze v okamziku kdy sazim obrazek, tak jeste nevim, co prijde za
nim. Napadly mne take nejake silenosti, jako vlozit misto obrazku do
textu jen nejakou znacku, zmensit \pagegoal a pak ve vystupni rutine
stranku znavu poskladat a misto znacky dat patricne oramovany
obrazek. To mi prijde jako hodne prace s nezarucenym vysledkem, takze
jsem se prozatim car okolo obrazku vzdal. Nicmene, pokud by vas snad
neco napadlo, budu rad, kdyz mi date vedet. Diky.

Jan Kybic