Dve a5 na a4 (linux a tetex)

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Mon Nov 17 14:30:55 CET 1997

"Pavel Lisy wrote:"
: Dobry den,
:
: Chtel bych se zeptat, zda je mozne pomoci dvilj4 zajistit landscape
: tisk. Pomoci dvitodvi sestavuji 2 stranky a5 na a4, ale potom se mi
: je dvilj4 neotoci. Nasel jsem nejakou poznamku u prepinaci -s : see
: documentation, kterou jsem ovsem nikde nenalezl.
:
: Vim, ze bych to mohl obejit pres postscript, ale chtel bych vedet,
: zda a jak je mozne pouzit primo dvilj4.
:
Z manove stranky k dvilj:

     -l
          landscape - print output in landscape mode. This option
          is provided only for dvilj2p, dvilj4 and dvi3812.

: Diky za vsechny typy.

Pismenka nerozdavam, ale snad tento tip bude k uzitku.
Zdravim
Petr.Sojka at cstug.cz, petr.sojka at mail.tug.org
: Pavel
:
:   Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
:  |         |              T-MAPY s.r.o.
:  |__     __|              Nezvalova 850       tel. +42 49 5513335
:     |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 5513371
:    M A P Y                500 02            E-mail: pali at tmapy.cz
:     |___|                 Czech Republic Europe