Uvozovky

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Wed May 28 17:34:24 CEST 1997

Tomas Hala pise:
>Jaka je spravna hierarchie uvozovek v cestine
>(pripadne slovenstine, anglictine)?
>1)  "  2)  '  3) >>  << .
>   "      ,
>Je to zavazne poradi? Jake dvojice znaku
>pouzit, bude-li tech vnorenych citaci vice?

Priznam se, ze jsem jeste nikdy nemel tu cest videt trojurovnove
uvozovani. Proto otazka, jak by to bylo pri ctyrech a vice urovnich,
mi pripada, abych se nedotkl tazatele, neprakticka.

Samozrejme, kdekdo by dokazal vymyslet priklad, ktery by muj nazor
vyvracel, ale slo by patrne jen o vykonstruovanou kuriozitu.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938