Uvozovky

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Wed May 28 17:44:24 CEST 1997

> Priznam se, ze jsem jeste nikdy nemel tu cest videt trojurovnove
> uvozovani. Proto otazka, jak by to bylo pri ctyrech a vice urovnich,
> mi pripada, abych se nedotkl tazatele, neprakticka.

Ja jo. V pribehu Sherlocka Holmese ,,Musgravesky ritual`` (ted jsem
si uvedomil, ze me ustalene pouzivani "uvozovek" se budu muset
odnaucit) je to tak, ze Holmes vypravi: ,,Prisel za mnou Musgrave a
povida mi:
,Nalezl jsem Burtona, jak si cte nejaky dokument. Zeptal jsem
se ho: >>Co to ctete?<< a on mi odpovedel: >>Tady to.<< Pak jsem mu
ho sebral.`
Nu a mily Watsone, tady ten dokument lezi.``
Potom mi Hoomes podal podivny papir na nemz bylo ... atd.

Slova jsou zkracena, ale je tomu tak. Byl jsem nucen pouzit oznaceni
,, , >> << ` ``, ale snad pochopite, co jsem tim chtel rici.

Jiri Osoba.

Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz