text do (PS?) PDF a hyperlinky

Jan Serak xserak at informatics.muni.cz
Fri Jul 4 11:26:17 CEST 1997

Petr Saloun wrote:

> Vazeni kolegove,
>
> budu rozsirovat skriptum pro jazyk C. Jednak vyjde v tistene podobe,
> jednak jej chci opet umistit na www (soucasna verze je na:
> http://www.vsb.cz/FAKULTY/FEI/KINFO/STUDENTS/c/ ).
>
> Budouci www verzi chci umistit v PDF formatu. Poradite mi nekdo, jak
> vytvorit PDF format s hyperlinky? Adobe Acrobat s Distilerem mam.
> Takze dnes PDF delam vytvorenim PS a jeho "destilaci".
> Jde mi o to, jak zdrojovy text (v soucasnosti Word - skriptum je
> stare, v te dobe jsem LaTeX jeste neznal, v budoucnosti LaTeX)
> [...]
Existuje diplomova prace absolventa Fakulty informatiky Hana The Thana,
jejimz vysledkem je upraveny TeX produkujici misto DVI formatu primo
format PDF. Je umisten na CTANu a verim ze s haldou dokumentace. Pro
prvotni seznameni s TeX2PDF muze poslouzit clanek pana Hana The
v nekterem z lonskych Zpravodaju CsTUGu.

			Jan Serak