text do (PS?) PDF a hyperlinky

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Fri Jul 4 20:13:52 CEST 1997

"Jan Serak wrote:"
: Petr Saloun wrote:
: >
: > Vazeni kolegove,
: >
: > budu rozsirovat skriptum pro jazyk C. Jednak vyjde v tistene podobe,
: > jednak jej chci opet umistit na www (soucasna verze je na:
: > http://www.vsb.cz/FAKULTY/FEI/KINFO/STUDENTS/c/ ).
: >
: > Budouci www verzi chci umistit v PDF formatu. Poradite mi nekdo, jak
: > vytvorit PDF format s hyperlinky? Adobe Acrobat s Distilerem mam.
: > Takze dnes PDF delam vytvorenim PS a jeho "destilaci".
: > Jde mi o to, jak zdrojovy text (v soucasnosti Word - skriptum je
: > stare, v te dobe jsem LaTeX jeste neznal, v budoucnosti LaTeX)
: > oznacit hyperlinky a ty pak (udrzet) prenest do PDF.
: >
: > Za namety (odkazy na www ?) predem dekuji.
: Existuje diplomova prace absolventa Fakulty informatiky Hana The Thana,
: jejimz vysledkem je upraveny TeX produkujici misto DVI formatu primo
: format PDF. Je umisten na CTANu a verim ze s haldou dokumentace. Pro
S tou dokumentaci to neni az tak slavne, ale podivejte
se na ftp.cstug.cz/pub/tex/local/cstug/thanh/pdftex

Jestli mate v okoli nejakeho kolekt. clena, s Zpravodajem 1-2/97
dostane 2 ks CD-ROM TeXlive, kde je pdftex zkompilovany a bezici.
Ve Zpravodaji 1-2/97 tez najdete clanek Petra O. Jak jsem delal knihu
klikaci (o tom, jak vznikl tbn pomoci pdftexu (alias TeX2pdf).
O pdftexu tez existuje diskusni skupina pdftex, prihlaseni
pres majordomo at mail.tug.org, jejiz archiv je k nalezeni
na www.tug.org.
Clanek o TeX2pdf je tez v nekterem z tugboatu z minuleho roku (vol. 17).

Zdravim
Petr Sojka

: prvotni seznameni s TeX2PDF muze poslouzit clanek pana Hana The
: v nekterem z lonskych Zpravodaju CsTUGu.