text do (PS?) PDF a hyperlinky

Petr Saloun Petr.Saloun at vsb.cz
Fri Jul 4 09:12:08 CEST 1997

Vazeni kolegove,

budu rozsirovat skriptum pro jazyk C. Jednak vyjde v tistene podobe,
jednak jej chci opet umistit na www (soucasna verze je na:
http://www.vsb.cz/FAKULTY/FEI/KINFO/STUDENTS/c/ ).

Budouci www verzi chci umistit v PDF formatu. Poradite mi nekdo, jak
vytvorit PDF format s hyperlinky? Adobe Acrobat s Distilerem mam.
Takze dnes PDF delam vytvorenim PS a jeho "destilaci".
Jde mi o to, jak zdrojovy text (v soucasnosti Word - skriptum je
stare, v te dobe jsem LaTeX jeste neznal, v budoucnosti LaTeX)
oznacit hyperlinky a ty pak (udrzet) prenest do PDF.

Za namety (odkazy na www ?) predem dekuji.

             Petr Saloun
Petr Saloun, Dept. of Computer Science,
FEE&I VSB-Technical University Ostrava
Telephone: +420 69 699 ext. 4213
Fax: +420 69 6919597
e-mail: Petr.Saloun at vsb.cz
Address: 17. listopadu 15, Ostrava Poruba,
         CZ 708 33,
         Czech Republic