reseni problemu s makrem \uv

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Jul 2 08:29:18 CEST 1997

On Wed, 2 Jul 1997, Petr Sojka wrote:

> "Petr Olsak wrote:"
> : pri pruzkumu kerningovych paru mezi znaky a ceskymi uvozovkami jsem
> : narazil na problem s makrem \uv. Vec se pokusim vylozit a davam dale
> :
> : Nenapada me reseni, ktere by soucasne splnovalo tyto pozadavky:
> :
> : 1) Nekradlo to implicitni kerny.
> : 2) Vyrovnalo se to s verbatim konstrukci uvnitr uvozeneho textu.
> :
> : Protoze mi soukrome z duvodu stabilnosti a zpetne kompatibility pripada
> [...]

Toto reseni nekrade implicitni kerny na zacatku (za levou uvozovkou), ale
krade je na konci (pred pravou uvozovkou). Podobne "polovicate" reseni
jsem uvedl i ve svem dopise. Takze to neni jeste uplne ono.

Osobne se domnivam, ze spojit vlastnosti 1) a 2) v makru \uv nepujde a
budeme se muset zamyslet nad jinymi metodami vyznacovani ceskych uvozovek.

Petr Olsak