reseni problemu s makrem \uv

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Wed Jul 2 03:27:59 CEST 1997

"Petr Olsak wrote:"
: pri pruzkumu kerningovych paru mezi znaky a ceskymi uvozovkami jsem
: narazil na problem s makrem \uv. Vec se pokusim vylozit a davam dale
:
: Nenapada me reseni, ktere by soucasne splnovalo tyto pozadavky:
:
: 1) Nekradlo to implicitni kerny.
: 2) Vyrovnalo se to s verbatim konstrukci uvnitr uvozeneho textu.
:
: Protoze mi soukrome z duvodu stabilnosti a zpetne kompatibility pripada
: dulezitejsi zachovat vlastnost 2), s makrem \uv v csplainu jsem zatim nic
: nedelal. Kdo chce, aby mu makro nekradlo implicitni kerny, definuje si
: \def\uv#1{\clqq#1\crqq} a da si pozor na verbatim konstrukce.
:
: Ma nekdo napad, jak to udelat, aby byly splneny obe vlastnosti?

Mohlo by fungovat

\def\uv{\afterassignment\realuv\let\next=}
\def\realuv{\leavevmode \bgroup \aftergroup\crqq \clqq}

?
: Predem dekuji za pripadne navrhy

Neni zac.
Petr Sojka