funkcnost listu obnovena

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Sun Jul 13 16:39:36 CEST 1997

> Prestavba na KP FEL CVUT - a to totalni. navic Martin Bily coby
> spravce konferenci i stroje cs.felk.cvut.cz na dovolene. Ted mi prislo
> z doktorandskeho mailing listu, ze zitra, tj. 14. cervence, se bude
> vse stehovat nekam jinam, aby delnici mohli zrenovovat pocitacovy sal

Dobry den,

byl jsem dva tydny na dovolene. Pred nekolika dny doslo k zaplneni
jednoho z disku na cs.felk.cvut.cz, nasledkem toho prestaly byt
distribuovany konferencni prispevky. V tuto chvili jsou jiz vsechny
pozdrzene prispevky rozeslany.
Zminovana prestavba na KP FEL CVUT probehne zrejme v pondeli,
stroj cs.felk.cvut.cz bude nekolik hodin nedostupny.

S diky za pochopeni,
            Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +420-2-298095
Praha 2, Czech Republic