Pevne nastaveni parametru sazby

Jan Prikryl prikryl at cg.tuwien.ac.at
Sun Jul 13 16:10:39 CEST 1997

Dobry den,

napadlo mne ted pri upravach tridy "article" v LaTeXu 2e pro nase
potreby, jestli by nebylo mozne nastavit nektere parametry (velikost
pisma, tiskove zrcadlo, roztec radku) "napevno". On kdyz ma takovy
clanek omezenou delku, lidi pak provadeji s textem naproste silenosti,
jenom, aby se jim to tam veslo bez nutnosti neco vyskrtnout, a
vysledek je samozrejme v naproste vetsine ohavny. A vzhledem k tomu,
ze vysledny sbornik se bude tisknout u Springera, moc ohavne by to byt
nemelo ...

Je mi jasne, ze pokud dany styl (lepe receno tridu, jde o LaTeX 2e)
dam k dispozici, stejne do ni muze kdokoliv sahnout a danou vec
zmenit, ale to uz je trosku namahy, kterou si treba lidi odpusti ;-).

Omlouvam se predem, jestli je to RTFM, opravdu jsem se po tom nijak
nepidil.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria