Chyba v ovladacoch dvi?

Tomas Rezek rezek at monoceros.physics.muni.cz
Tue Feb 4 17:01:08 CET 1997

On 27 Jan 1997, Ing. Richard Balogh wrote:

> Dobry den,
>
> mam nasledovny problem; pokusal som sa nakreslit dve kolme ciary
> pomocou "emlines". Pokial su obidve rovnako hrube, je vsetko OK, ale
> ked zmenim hrubku druhej z nich, druha ciara sa vykresli posunuta
> do prava.
>
> Mozno robim niekde chybu, neviete poradit kde?
>
> Priklad:
> \documentstyle[emlines]{article}
>
> \begin{document}
>
> \unitlength=1.00mm
>   \begin{picture}(15.00,25.00)
>   \special{em:linewidth 0.5mm}
>   \emline{10.00}{0.00}{1}{10.00}{10.00}{2}
> [...]

Vazeny pane,

to se mi stava take, dela to ruzne divne veci (zmena sirky cary). Ale jevi
se mi to zatim jen jako problem pri prohlizeni pomoci DVISCR a DVICSRS v
emTeXu, tisk s rozlisenim 300 a 600 dpi vypada myslim OK.

Nevim, jestli budete vedet vice, rad se take priucim.

Zdravim,
Tomas Rezek

Tomas Rezek, Astronomical Institute of Czech Academy of Science, Ondrejov

E_mail :  rezek at asu.cas.cz  -  days around new moon        | see my .Plan
          rezek at physics.muni.cz  -  days around full moon  |    by finger

Snail  :  Tomas Rezek, Astronomicky ustav, AV CR, 251 65 Ondrejov, Cz. r.