Chyba v ovladacoch dvi?

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Feb 5 07:06:59 CET 1997

> Vazeny pane,
>
> to se mi stava take, dela to ruzne divne veci (zmena sirky cary). Ale jevi
> se mi to zatim jen jako problem pri prohlizeni pomoci DVISCR a DVICSRS v
> emTeXu, tisk s rozlisenim 300 a 600 dpi vypada myslim OK.

Neni to OK. Mozno pri jednom, dvoch zmien to nezbadate, ale skuste zmenit
100x \linewidth, potom to bude jasne.
Aj po vytlaceni je to posunute. Ako som uz odpovedal, ja som si
to vyriesil s malym programkem (pouzivam ho na prekodovanie urciteho
grafickeho formatu priamo do TeX-u). Potom to uz "nedela ruzne divne veci".

Zdravi
         Ladislav Bitto
         geoflabi at savba.sk