Postscript. Prosim pomoc.

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Tue Dec 2 18:44:07 CET 1997

On 1 Dec 1997, Ondrej Koala Vacha wrote:

>Rekl bych, ze si prohlizite soubory, ktere nemaji fonty v sobe (normalne
>to byva tech 35 standardnich) a mate divne nakonfigurovany gs, ze je
>nezna, nebo zna ale nema je. Konecny verdikt muzu dat ale pouze po zaslani
>ps souboru.

Mam podobny problem. Nainstaloval jsem si acrobat-reader a
ten mi funguje v pohode, dokud z nej nechci tisknout, tehdy
mi to gs(i gv) zahlasi nejakou postscriptovou chybu, o ktere
nevim, co si mam myslet.

Tusim, ze je to tim, ze mu chybi fonty; kdyz jsem fonty,
ktere jsou soucasti acroreadu zkopiroval do adresare s type1
fonty do kterych gs (a gv) (pravdepodobne) chodi, zacalo to
hlasit chybu jinou.

Takze muj prvni dotaz co a kde nastavit, aby to chodilo.

(Pro ty, kteri by mi chteli rikat, at se vykaslu na acroread
a pouzivam ghostview primo na *.pdf soubory musim rict, ze
to nejde, nebot ty soubory o ktere me predevsi jde, obsahuji
v sobe etiopsky font a to mi gv nezbasti).

Druhy dotaz je, zda-li nevite, kde sehnat ghostview (prip.
ghostscript) pro Windows (95 i 3.11).

Petr Tomasek

P.S.(Cti: Post Scriptum a nikoliv Postscript !)
      Pouzivam RH 4.2 se standartni instalaci gs a gv.