Postscript. Prosim pomoc.

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Dec 2 18:57:33 CET 1997

On Tue, 2 Dec 1997, Petr Tomasek wrote:

> Mam podobny problem. Nainstaloval jsem si acrobat-reader a
> ten mi funguje v pohode, dokud z nej nechci tisknout, tehdy
> mi to gs(i gv) zahlasi nejakou postscriptovou chybu, o ktere
> nevim, co si mam myslet.
>
> Tusim, ze je to tim, ze mu chybi fonty; kdyz jsem fonty,
> ktere jsou soucasti acroreadu zkopiroval do adresare s type1
> fonty do kterych gs (a gv) (pravdepodobne) chodi, zacalo to
> hlasit chybu jinou.

To muze byt nastavenim parametru tiskarny v acrobatu. pokud primo z
Acrobatu tisknete PS a ten interpretujete ghostscriptem, muzete narazit na
problem spocivajici v tom, ze acrobat vlozi do PS setpagedevice nebo jiny
prikaz pro nejakou konkretni tiskarnu, ktere gs nerozumi. Zkuste vypnout
vsechna PS vylepseni nebo tisknout rovnou na tiskarnu, kterou mate, abyste
nemusel interpretovat PS pres GS.

> Takze muj prvni dotaz co a kde nastavit, aby to chodilo.
>
> (Pro ty, kteri by mi chteli rikat, at se vykaslu na acroread
> a pouzivam ghostview primo na *.pdf soubory musim rict, ze
> to nejde, nebot ty soubory o ktere me predevsi jde, obsahuji
> v sobe etiopsky font a to mi gv nezbasti).
>
> Druhy dotaz je, zda-li nevite, kde sehnat ghostview (prip.
> ghostscript) pro Windows (95 i 3.11).

GS i GV pro vsechny platformy je na CTAN, takze zkuste
ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/ (presnou URL si nepamatuji, ale WWW
browserem se to da najit snadno, pripadne zkuste search na
http://www.cstug.cz/. Doporucuji verzi Aladdin).

> Petr Tomasek
>
> P.S.(Cti: Post Scriptum a nikoliv Postscript !)
>       Pouzivam RH 4.2 se standartni instalaci gs a gv.

Zdenek Wagner

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cs/wagner/
         http://www.cstug.cz/