Postscript. Prosim pomoc.

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Mon Dec 1 21:13:20 CET 1997

On Mon, 1 Dec 1997, Milan Tichy wrote:

> Dobry den,
>
> prosim nalehave o pomoc. Jsem zacatecnik, ale napisu uz neco v LaTeXu
> a podari se mi vytvorit PS soubor a s nim si ghostscript poradi.
> Mam ale vzdy problem, jakmile si stahnu jakykoliv cizi PS soubor,
> ghostscript (resp. ghostview) mi ho nikdy nezobrazi, jen se otevre
> okno a v nem spousta blabolu (/invalid font in findfont...)
> Pouzivam Linux RH 4.0 a standardni TeX, ktery tato distribuce
> obsahuje (tetex).

Rekl bych, ze si prohlizite soubory, ktere nemaji fonty v sobe (normalne
to byva tech 35 standardnich) a mate divne nakonfigurovany gs, ze je
nezna, nebo zna ale nema je. Konecny verdikt muzu dat ale pouze po zaslani
ps souboru.

S pozdravem

---
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group
Masaryk University, Faculty of Informatics, Brno
e-mail: secretary at cstug.cz, Ondrej.Vacha at cstug.cz