Styl pro report obsahujici vypis programu?

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Aug 18 13:23:08 CEST 1997

> Dobry den,
>
> Muze mi nekdo poradit, jak do interniho reportu zahrnout vypis
> zdrojoveho kodu (shell skript, maximalne 80 znaku na radek, pismena
> pevne sirky)?
>
> Pokud pouziji verbatim prostredi, pak 80 znaku na radek pri pouziti
> 10pt pisma mi dava radky sirsi, nez je default LaTeXu. Mohu zvetsit
> sirku radky a zmensit pismena, ale radsi bych pouzil nejaky styl, kde
> je to jiz nejak vyreseno (hlavne po typograficke strance). Zatim
> pouzivam styl "article", jednosloupcovy. Asi to bude popsano v knize
> [...]

Ja uz asi 4 roky pisem listingy s TeX-om. Vyrobil som si maly programecek,
ktory mi vyrobi TeX-om prelozitelny subor, ktory potom vypisem. Ked treba,
mozem pisat aj v osmych stlpcoch.

Robi sa to v prostredi verbatim. Neviem ako to "typograficky" upravit, mne
bohato staci presne tak, ako ich vidim vo verbatim.

Ak mate zaujem, mozem poslat aj zdrojovy kod programu (TURBOPASCAL).

Zdravi
             Ladislav Bitto
             Geofyzikalny ustav SAV
             842 28 Bratislava