Styl pro report obsahujici vypis programu?

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Aug 21 14:05:43 CEST 1997

Alexandr Malusek (malusek at sysel.ujf.cas.cz) wrote:

>Muze mi nekdo poradit, jak do interniho reportu zahrnout vypis
>zdrojoveho kodu (shell skript, maximalne 80 znaku na radek, pismena
>pevne sirky)?

Pro vkladani celych souboru doporucuji balik moreverb, ktery obsahuje
makra pro zadani vlozeneho textu jako verbatim s tim, ze zadam pouze
jmeno souboru. Existuji zde makra pro cislovany ci necislovany vypis
radku. Existuji i makra, ktera expanduji tabulator na mezery.

>Pokud pouziji verbatim prostredi, pak 80 znaku na radek pri pouziti
>10pt pisma mi dava radky sirsi, nez je default LaTeXu. Mohu zvetsit
>sirku radky a zmensit pismena, ale radsi bych pouzil nejaky styl, kde
>je to jiz nejak vyreseno (hlavne po typograficke strance). [...]

Podle meho nazoru je dost nejasne, co by se tam melo typograficky
resit. Pokud chci zobrazit text ve stejne vizualni podobe v jake se
nachazi v souboru, pak se neda delat nic jineho, nez manipulovat
s velikosti pisma.

Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218