Styl pro report obsahujici vypis programu?

Alexandr Malusek malusek at hroch.ujf.cas.cz
Thu Aug 14 14:11:57 CEST 1997

Dobry den,

Muze mi nekdo poradit, jak do interniho reportu zahrnout vypis
zdrojoveho kodu (shell skript, maximalne 80 znaku na radek, pismena
pevne sirky)?

Pokud pouziji verbatim prostredi, pak 80 znaku na radek pri pouziti
10pt pisma mi dava radky sirsi, nez je default LaTeXu. Mohu zvetsit
sirku radky a zmensit pismena, ale radsi bych pouzil nejaky styl, kde
je to jiz nejak vyreseno (hlavne po typograficke strance). Zatim
pouzivam styl "article", jednosloupcovy. Asi to bude popsano v knize
The LaTeX Companion, ale zatim se mi ji nepodarilo sehnat.

S pozdravem,
--
Alexandr Malusek (malusek at ujf.cas.cz)
UJF AV CR