Stop fundamentalismu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Fri Aug 15 13:20:40 CEST 1997

Karel Horak pise:

>To je, myslim, velmi presne receno. Me dost rozciluje, kdyz nekdo
>nekoho chrani pred informacemi pod ruznymi humannimi (pseudo)idejemi
>a taky kdyz nekdo pokrocily hned chytre mluvi za zacatecniky.

Karlu Horakovi:

Karle, ted uz jsi trochu prestrelil. Pokud opravdu povazujes praci se
zacatecniky a snahu o popularizaci TeXu za nejake humanni pseudoideje,
tak jsi me dost zklamal. Myslim, ze bychom si meli uvedomit, ze CSTUG
i TeX jako takovy ziji take (a zejmena) diky temto lidem. TeXovske
spicky predstavuji jen vrcholek pyramidy, v jejiz nizsich patrech
jsou ti mirne pokrocili a zakladnu tvori uplni zacatecnici. I TeXpert
musel vsemi temi patry projit, takze myslim, ze by stalo za to
zachovat si trochu ucty k tem, kteri jsou zrovna (treba zatim) o par
pater nize.

A k tomu zamlcovani informaci -- nemyslim si, ze by se mely informace
zamlcovat, z toho me obvinujes nepravem. Rozdil mezi nami je v tom,
ze ja nektere veci z toho clanku povazuji za dezinformace. A proti
sireni dezinformaci jsem.

K panu Kubeckovi:

To je take jedna moznost. Povazoval jsem za zbytecne vetu po vete
rozebirat clanek Petra Olsaka a vysvetlovat, s cim vsim nesouhlasim.
Zatim jsem zareagoval jen na tu rovnici znacenou (P). Mame tedy
prvni konkretni tema, o kterem se muzeme bavit. Ten clanek je dost
dlouhy. Ale dobra. Najdu si ten cas a rozeberu to cele. Abychom
hovorili o obsahu a nikoli forme (jakkoli povazuji formu za nemene
dulezitou). Doprejte mi jen trochu casu.

S pozdravem
Antonin Strejc

>Karel Horak

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938