Stop fundamentalismu

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Fri Aug 15 11:20:19 CEST 1997

Preji dobry den vsem.

   Dlouho jsem se rozmyslel, zda se mam zapojit do diskuse, kterou vyvolal
clanek pana Olsaka "Proc nerad pouzival LaTeX". Nakonec jsem se prece jen
odhodlal, protoze bych chtel poukazat na jednu vec, o niz se tu dosud
nepsalo.
   Dle meho nazoru pouziva pan Olsak na nekolika mistech nekorektni
argumenty. Nektere uvadene priklady, treba oznaceni rovnice symbolem (P)
ci pouziti specialniho fontu pro udelani ctverecku, vyznivaji jako
nedostatky LaTeXu, pricemz jde o chyby lidi, kteri s LaTeXem pracuji.
Myslim, ze podobne veci lze provadet take v plainTeXu.

Jiri Zelinka