Stop fundamentalismu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Tue Aug 5 11:21:24 CEST 1997

Igor Novotny pise:
>Clanky se obvykle tisknou proto, aby byly cteny.

To je jen pul pravdy. Domnivam se, ze snahou redakce (jak bylo
prezentovano) je povznest Zpravodaj na seriozni odborny casopis.
(mozna jste si vsiml, ze jiz ma ISSN). S tim plne souhlasim.
Proto si myslim, ze by se predevsim mely zverejnovat prispevky
seriozni. I kdyz samozrejme pozadavek ctivosti povazuji za dulezity,
nemuze byt pozadavkem jedinym, jako je to napriklad u bulvarniho
tisku, kde se hraje jen a jen na co mozna nejvyssi ctivost.

>Soude dle vasnive diskuse, odvazuji se tvrdit, ze zmineny clanek byl
>peclive prostudovan mnoha ctenari - a tedy sve poslani bohate naplnil.

S tim nesouhlasim. Duvody jsem jiz uvedl v predchozim prispevku.
Lisime se predevsim v chapani onoho "poslani". Za poslani opravdu
nepovazuji hazeni spiny na LaTeX.

>Sice rovnez nejsem pritelem fundamentalistickych vypadu a zdaleka
>ne se vsim v clanku plne souhlasim, nicmene jsem si ho se zaujetim
>precetl a dekuji timto redakci i autorovi (alespon za sebe).

I ja jsem jej precetl se zaujetim, a prave proto bych si dovolil
zopakovat svuj skromny nazor, ze si za sebe nepreji vice takovych
prispevku. Mohli bychom si takto rozbit nasi komunitu zevnitr.
MIsto toho radeji bojujme za prosazeni TeXu pred jinymi programy.
(Mimochodem, pokud se mi nekdy podarilo presvedcit Wordistu, pak
nikdy na plain, ale prave na LaTeX.)

S pozdravem
Antonin Strejc

>Igor Novotny.

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938