Stop fundamentalismu

Igor Novotny novotny at ziba.cz
Tue Aug 5 09:30:35 CEST 1997

Antonin Strejc wrote:

> Druha vec je, zda bylo vhodne takovy clanek otisknout. Komu to
> prospelo? Nikomu. Dovolim si hadat, ze ani autorovi.

Clanky se obvykle tisknou proto, aby byly cteny.
Soude dle vasnive diskuse, odvazuji se tvrdit, ze zmineny clanek byl
peclive prostudovan mnoha ctenari - a tedy sve poslani bohate naplnil.
Sice rovnez nejsem pritelem fundamentalistickych vypadu a zdaleka
ne se vsim v clanku plne souhlasim, nicmene jsem si ho se zaujetim
precetl a dekuji timto redakci i autorovi (alespon za sebe).

Igor Novotny.