Chyby v CS-fontech (tentokrat skutecne)

Karel Horak l.209 205 HORAKK at math.cas.cz
Fri Apr 25 15:21:04 CEST 1997

> Dival jsem se na ty uvozovky a zrejme to opravim. Rovnez se zamyslim nad
> carkou nad o. Vyhlasuji proto "uzaverku" na 7. kvetna, do kdy mohou
> dobrovolnici na mou adresu <olsak at math.feld.cvut.cz> (nikoli sem do
> konference) uvadet sva pozorovani o tom, co by se dalo v CS fontech
> upravit. Ja veci zvazim a zhruba do 14 dni po uzaverce zverejnim novou
> verzi CS-fontu, ktera se od dosavadni zrejme bude lisit nepatrne.
> Kontrolni soucty CS fontu a zakladni metricke udaje zustanou samozrejme
> zachovany.

> [...]
Neberte to jako stoprocentne jasny nazor (nemam ted cas zjistovat,
jaky je momentalni stav), ale musim upozornit na jednu drobnost:
Definice makra \uv je (nebo aspon byla) udelana tak, ze pokud by byl
resen vztah d' a koncovych uvozovek pomoci vhodneho kerningu, tak tam
k zadnemu kerningu nedojde.

Karel Horak