Chyby v CS-fontech (tentokrat skutecne)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Apr 25 14:10:59 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Dobry den,
>
> tato zprava je v soucasne dobe nepopularni, lec dulezita. Na jednu chybu
> me upozornil kolega, jine jsem si vcera vsiml sam. Jde o to, ze uvozovky
> nahore jsou prilis nalepeny na \v{d} a \v{t}. Objevi se to napr. pri
> \uv{labu\v{t}} nebo \uv{ze\v{d}}. Totez bude zrejme v cspsfont, ktery
> upravim sam, ale tam je stejne samotne \v{t} osklive. Zrejme nelze
> pouzivat v tomto pripade apostrof, ale mel by se prisadit apostrof
> zmenseny. To ale a2ac neumi a budu to muset ve VPL doladit rucne.

Dival jsem se na ty uvozovky a zrejme to opravim. Rovnez se zamyslim nad
carkou nad o. Vyhlasuji proto "uzaverku" na 7. kvetna, do kdy mohou
dobrovolnici na mou adresu <olsak at math.feld.cvut.cz> (nikoli sem do
konference) uvadet sva pozorovani o tom, co by se dalo v CS fontech
upravit. Ja veci zvazim a zhruba do 14 dni po uzaverce zverejnim novou
verzi CS-fontu, ktera se od dosavadni zrejme bude lisit nepatrne.
Kontrolni soucty CS fontu a zakladni metricke udaje zustanou samozrejme
zachovany.

Divejte se prosim pozorne na cesky a slovensky psane dokundamenty, ve
kterych jsou pouzity CS fonty. A dejte mi pripadne vedet.

Dekuji

Petr Olsak