Problemy s GNUPLOTem a LaTeXem

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Thu Apr 10 19:41:18 CEST 1997

>pouzivam GNUPLOT (nyni ve verzi 3.6), s vystupem do LaTeXu. Mam
>problem s otocenim popisu osy y. Tento popis je na obrazovce v
>poradku, v obvyklem otocenem tvaru, ale v LaTeXu se zobrazi
>vodorovne. Je to zrejme zpusobeno vlastnostmi prostredi PICTURE. Da
>se to nejak jednoduse (nepostscriptove) vyresit?

Taky jsem se tim kdysi zabyval, ale nakonec se mi PS reseni ukazalo jako
nejjednodussi (tj. latex+\rotate prikaz). GhostView existuje pro vsechny
platformy. Nyni kreslim do enhanced postscript terminalu, ktery umi i
horni/dolni indexy, nektere matematicke symboly, recka pismena, a tudiz
vystup do latexu neni treba. Usetri se tim spousta casu.

***  Petr Mikulik, mikulik at physics.muni.cz
***    Katedra fyziky pevne faze, a
***    Laborator tenkych vrstev a nanostruktur
***    Masarykova univerzita, Brno
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (rtg. fyzika,freeware,OS/2,TeX,C++)