Problemy s GNUPLOTem a LaTeXem

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Mon Apr 14 14:58:16 CEST 1997

Kdyz uz byla vznesena otazka na program GNUPLOT, chtel bych se zeptat
obecneji, i kdyz trochu off-topic.

Kreslim grafy v Originu a nevyhovuje mi nekolik veci, pro ktere chci
kreslit grafy (prakticky pouze z tabulky hodnot) pomoci neceho
jineho. Chtel jsem zkusit Gnuplot, ale na CTANu je toho kolem
GNUPLOTu tolik, ze nevim co driv. Nez se do toho pustim, rad bych se
nekoho zeptal, jestli GNUPLOT umi co potrebuji, tj.:

* popis pomoci CM (CS) fontu, coz asi umi, vzhledem k vystupu pro
  prostredi picture.
* kreslit do jednoho grafu vice krivek a pritom mit vice (dve) osy y
* do hotoveho grafu nejakym jednoduchym zpusobem dokreslovat -
  napr. koty a vkladat text (matemtiku) do libovolneho mista
* moznost pracovat s ruzne tlustymi carami
* vykreslovat grafy i s uvedenymi body nebo bez nich (napr. v pripade
  pripravenych dat pro prolozeni krivky)

Vystup programu by mel byt nejlepe v prostredi Picture nebo v
PostScriptu. Vysledne grafy chci pouzivat prakticky jen v textu
psanem v LaTeXu (proto ten popis pomoci CS fontu).

                   dekuji za jakoukoli odpoved nebo tip
                              jiri hospodka