Pentium a pohoda

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Tue Sep 24 20:14:07 CEST 1996

> Dobry den Texisti,
> konecne som dostal poriadnejsiu masinu, Pentium 133/16Mb. Po zaciatocnych
> 2-3 secund, ked vsetko islo na harddisku, sa mi podarilo znizit cas prekladu
> na 1-2 desatiny secundy, ked vsetko robi na RAM disku. A to je uz rozpravka.

Dobry den,
nerad jsem  moc zvedavy, ale to opravdu na takhle silnem stroji poustite
pouhy DOS ??? Soudim tak z toho, ze jeste pouzivate "RAM disk".

Kdybyste pouzival emTeX pod OS/2 tak byste si to mohl nakonfigurovat tak,
ze v jednom okne budete mit svuj editor, v dalsim dokolecka
probihajici texovani a vedle toho jeste jedno velikanske okno s prohlizecem.

> Niekedy ani nestacim zdvihnut hlavu a na obrazovke uz je preview.
Pod OS/2 anebo Linuxem ho tam muzete mit stale...

Hezky si uzijte sveho noveho stroje,
  petr mikulik at physics.muni.cz