Pentium a pohoda

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Sep 25 10:29:25 CEST 1996

> Dobry den,
> nerad jsem  moc zvedavy, ale to opravdu na takhle silnem stroji poustite
> pouhy DOS ??? Soudim tak z toho, ze jeste pouzivate "RAM disk".

Ja to tiez tak berem, ze vlastne mat OS DOS na takej masine je takmer
trestny cin. No ale doteraz necitim potrebu prejst na ine OS, lebo mi to
staci. Ked potrebujem nieco extra dlhe ratat, tak nalogujem sa na siet a
pustim program v Unixe na pozadi.

> Kdybyste pouzival emTeX pod OS/2 tak byste si to mohl nakonfigurovat tak,
> ze v jednom okne budete mit svuj editor, v dalsim dokolecka
> probihajici texovani a vedle toho jeste jedno velikanske okno s prohlizecem.

Viem o vsetkych moznostiach, nie len OS/2, napriek tomu ostanem (kym mozem)
pri DOS.

> Pod OS/2 anebo Linuxem ho tam muzete mit stale...

No a je to prave to co nechcem. Dajak nie som kamarat s tymi oknami. Som
kludnejsi, ked na monitore (na celom) mam len jednu vec.

> Hezky si uzijte sveho noveho stroje,
>   petr mikulik at physics.muni.cz

Dakujem
                      Ladislav Bitto