LaTeX a kodovani pod windows95

Ivan Kohutek kohutek at saske.sk
Thu Sep 12 17:20:51 CEST 1996

Filip Kadlec pise :
>Mam uz delsi dobu nainstalovany CSLaTeX pod win95 (mam francouzskou verzi
>w95, ale zda se mi ze to neni dulezite). Az ted jsem zacal potrebovat
>cestinu, i nainstaloval jsem ovladac ceske klavesnice a cesky font (z
>win31). Editor TeXmeX mi zkusebni text zobrazil normalne vcetne ceskych
>znaku i zkusil jsem to prelozit. Ouha! Vysledek je jenom skoro dobry. Misto
>\v{s}, \v{z}, \'t, \v{S}, \v{Z}, \'T
>vidim
>\"U,   \v{R}, \'Y, \'L,   \"A,   \'I . Vsechno ostatni funguje, alespon
>ceska pismena (nezkousel jsem \'l, \'r atp.). Mel by nekdo napad, kam je
> [...]

1. pod win95 (PAN European) sa da priamo doinstalovat ceske/slovenske prostredie
    (vcitane klavesnice, fontov) z instalacnych diskiet (neviem ci doinstalovanie
    z win3.1 je korektne)
2. po instalacii mi win95 nastrkal do autoexec.bat a config.sys tie ovladace
   a programy, ktore su nutne k praci s diakritikou (CP 852) pod DOSom
3. pri instalacii LaTeXu som zadal, ze chcem pouzivat kodovanie Latin2
4. v editore TeXmeX som zadal, ze chcem pouzivat font Fixedsys so
    scriptom CentralEuropean

Takto to funguje korektne (pouzivam TeXmeX). Neskusal som, ci tieto
podmienky su nutne a ci z nich nie je mozne nieco zlavit.

                                        Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu	E-mail: kohutek at saske.sk
Slovenska akademia vied       	Tel   : ++42-95-633 81 15
Watsonova 47                  	Fax   : ++42-95-633 71 08
043 53 Kosice
Slovenska republika