LaTeX a kodovani pod windows95

Josef Krob jokr at ics.muni.cz
Thu Sep 12 14:56:28 CEST 1996

On 12 Sep 96 at 14:02, Filip Kadlec wrote:

> Dobry den.
> Mam uz delsi dobu nainstalovany CSLaTeX pod win95 (mam francouzskou verzi
> w95, ale zda se mi ze to neni dulezite). Az ted jsem zacal potrebovat
> cestinu, i nainstaloval jsem ovladac ceske klavesnice a cesky font (z
> win31). Editor TeXmeX mi zkusebni text zobrazil normalne vcetne ceskych
> znaku i zkusil jsem to prelozit. Ouha! Vysledek je jenom skoro dobry. Misto
> \v{s}, \v{z}, \'t, \v{S}, \v{Z}, \'T
> vidim
> \"U,   \v{R}, \'Y, \'L,   \"A,   \'I . Vsechno ostatni funguje, alespon
> [...]
Texmex muze ukladat akcenty dvojim zpusobem:
a) pod default nastavenim Windows --- coz v pripade francouzskych win
asi moc nepomuze

b) aktivace OEM/ANSI konverze v menu texmexu Options/Editor. V tom
pripade bude text ulozen v kodovani, ktere je nastaveno pro DOS
(COUNTRY, DISPLAY, CP). Zalezi, jake kodovani chcete pouzit. Reseni
bych videl v pouziti kameniku (protoze oem font 852 tam taky asi
nebude), tj. do system.ini dat

[keyboard]
subtype=
type=4
keyboard.dll=
oemansi.bin=xlateeke.bin

a do adresare windows\system soubor xlateeke.bin (k nalezeni v baliku
texwin.zip treba na me strance).

Ovsem toto nastaveni je samozrejme globalni, takze vsechny korektni
aplikace budou v pripade pozadavku -ulozit jako DOS text- ukladat pod
timto nastavenim. Jedine pro sve potreby menit system.ini :-(

Josef Krob
Katedra filosofie           _/ _/_/_/ _/  _/ _/_/_/ Dept. of Philosophy
Filosoficka fakulta        _/ _/  _/ _/_/   _/_ _/  Faculty of Arts
Masarykova universita _/  _/ _/  _/ _/  /  _/  _/   Masaryk University
A. Novaka 1          _/_/_/ _/_/_/ _/  _/ _/   _/   tel.:(42 5) 41 12 11 63
660 88 Brno         Josef Krob    jokr at phil.muni.cz fax.:(42 5) 41 12 14 06
                      http://www.phil.muni.cz/~jokr