LaTeX a kodovani pod windows95

Filip Kadlec kadlec at cnrs-orleans.fr
Thu Sep 12 14:02:31 CEST 1996

Dobry den.
Mam uz delsi dobu nainstalovany CSLaTeX pod win95 (mam francouzskou verzi
w95, ale zda se mi ze to neni dulezite). Az ted jsem zacal potrebovat
cestinu, i nainstaloval jsem ovladac ceske klavesnice a cesky font (z
win31). Editor TeXmeX mi zkusebni text zobrazil normalne vcetne ceskych
znaku i zkusil jsem to prelozit. Ouha! Vysledek je jenom skoro dobry. Misto
\v{s}, \v{z}, \'t, \v{S}, \v{Z}, \'T
vidim
\"U,   \v{R}, \'Y, \'L,   \"A,   \'I . Vsechno ostatni funguje, alespon
ceska pismena (nezkousel jsem \'l, \'r atp.). Mel by nekdo napad, kam je
potreba sahnout?
     Za odpovedi diky predem.
        Filip Kadlec
        CNRS-CRPHT