lambda delena 2pi

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Thu Sep 19 11:00:24 CEST 1996

Dobry den,
dostal se ke mne dotaz, na ktery neumim odpovedet, nebot nevim, jak
ma vypadat pozadovany symbol. Poradi mi nekdo?

------- Forwarded Message Follows -------

 Poradte mi jak se v latexu pise kracene lambda delena 2 pi. To je
velicina, ktera se v neutronove fyzice vyskytuje stale. Planckova
konstanta delena 2 pi se pise \hbar. Uz jsem se ptal rady kolegu, ale
nikdo to nevi. Diky predem.
                       Janout, katedra fyziky FJFI.

Zdravi
Antonin Strejc

J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6