W95 a cestina

Josef Krob jokr at ics.muni.cz
Thu Sep 19 16:08:05 CEST 1996

On 19 Sep 96 at 4:59, Vilem Novak wrote:

> Potrebuji pouzit CSTEX pod Win95-CS. Vubec se vsak nemohu
> domluvit s cestinou. Je tam nejake jine kodovani, ani CSTOCS
> nefunguje spravne (zkousel jsem ruzne kombinace). Muze mi,
> prosim, nekdo poradit, jak tuto situaci  resit?
>
>       Dekuji,
>                      V. Novak

Pod W. muzete pouzit CSTeX jako

- DOS aplikaci v DOS okne a pak
pouzijete kodovani takove, v jakem jste si vytvoril pri inicializaci
format.

- Win aplikaci pouzitim napr. pomucek z baliku texwin a pak je to to
presne to, co tady slo pred tydnem v souvislosti s francouzskymi W..

Pouze tedy opakuji lehce upravenou odpoved

Texmex (WinShell a editor pro TeX) muze ukladat akcenty dvojim zpusobem:
a) pod default nastavenim Windows --- pak je treba pouzit pri
vytvareni formatu tabulku tcp s kodovani 1250.
(ftp://ftp.icpf.cas.cz/wagner/cstex/wincztcp/)

b) aktivace OEM/ANSI konverze v menu texmexu Options/Editor. V tom
pripade bude text ulozen v kodovani, ktere je nastaveno pro DOS
(COUNTRY, DISPLAY, CP). Zalezi, jake kodovani chcete pouzit.
Mozne tedy je CP 852 nebo Kamenici.

Pro kameniky je treba provest upravy:
do system.ini dat

[keyboard]
subtype=
type=4
keyboard.dll=
oemansi.bin=xlateeke.bin

a do adresare windows\system soubor xlateeke.bin (k nalezeni v baliku
texwin.zip treba na me strance).

Ovsem toto nastaveni je samozrejme globalni, takze vsechny korektni
aplikace budou v pripade pozadavku -ulozit jako DOS text- ukladat pod
timto nastavenim. Jedine pro sve potreby menit system.ini :-(

Josef Krob
Katedra filosofie           _/ _/_/_/ _/  _/ _/_/_/ Dept. of Philosophy
Filosoficka fakulta        _/ _/  _/ _/_/   _/_ _/  Faculty of Arts
Masarykova universita _/  _/ _/  _/ _/  /  _/  _/   Masaryk University
A. Novaka 1          _/_/_/ _/_/_/ _/  _/ _/   _/   tel.:(42 5) 41 12 11 63
660 88 Brno         Josef Krob    jokr at phil.muni.cz fax.:(42 5) 41 12 14 06
                      http://www.phil.muni.cz/~jokr