latexman

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Oct 22 11:23:53 CEST 1996

Dobry den Texisti,

nahral som den staru verziu svojho manageru na server do Brna (incoming). Pan
Sojka to ulozi do dajakeho adresara (urcite Vam da vediet). Subor sa vola
latman.zip.

Rozhodol som sa poskytnut Vam aj zdrojovy kod programov managera (vratane
editora), aby ten kto chce mohol ovladanie prerobit k "obrazu svemu". Je to
dokopy okolo 110 Kb kodu (bez help suboru, s nim je to okolo 200 Kb). Je to
subor latpas.zip.

Je uz pridane automaticke pridanie vyrazu do databazy (aj viacslovne vyrazy sa
tam daju dodat, ked ich najprv oznacime riadkovym blokom). Pridane su dalej
takmer vsetky anglicke doplnky (uz netreba vracat a mazat) a to trosku
inteligentne (skuma ako konci vyraz a podla potreby vymaze posledny znak(y) a
az potom da doplnok a medzeru). Funguje to mimo matematickeho prostredia
(automaticky zistuje) a teda v nom su ako doteraz grecke pismena (pod klavesami
ctrl). Takze teraz (lebo su doplnky) mozeme tahat znacne mnozstvo vyrazov.

No ale uz mi bolo naznacene, ze tych 2600 vyrazov bude aj malo (kto by to
myslel pred rokom dva, vsak nedalo sa zapamatat ani 100). Po case (musim si
rozmyslet, ze ako nato a treba mat aj cas) tam chcem este pridat tak 3400
kusov a to `inteligentnejsie', na kazdy (teda uz aj na diakriticky) znak
tolko, kolko este bude treba.

Zdravi
                       Ladislav Bitto
                       Geofyzikalny ustav SAV